شکایات



برای ثبت و پیگیری مشکلات و شکایات خود می‌توانیداز یکی دو روش زیر استفاده نمایید


مراجعه حضوری

در این روش ضمن همراه داشتن فاکتور، کد رهگیری یا نام کاربری خود می‌توانید به محل فروشگاه جویا الکترونیک واقع در تهران - خیابان جمهوری بعد از تقاطع حافظ پاساژ امجد واقع در طبقه اول مراجعه و به صورت حضوری مشکلات و شکایات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید


رایانامه

در این روش متن شکایت خود را به انضمام کد رهگیری از طریق رایانامه info@javanelec.com ارسال نموده و پاسخ آن پس از بررسی کارشناسان ما از همین طریق به اطلاع شما خواهد رسید